Dzięki naszej usłudze blacha odzyskuje świeży wygląd i zostaje skutecznie zabezpieczona przed promieniowaniem UV oraz działaniem czynników chemicznych i zewnętrznych. Aplikacja odpowiedniej powłoki antykorozyjnej nie tylko przedłuża trwałość koloru i estetykę dachu, ale przede wszystkim chroni metalowe pokrycie przed uszkodzeniami i degradacją.

Kluczowym elementem gwarantującym najwyższą jakość wykonanej usługi jest staranne przygotowanie powierz dachu przed malowaniem. Czystość powierzchni ma bezpośredni wpływ na trwałość i efekt końcowy powłoki ochronnej. Dlatego korzystamy z najlepszych środków czyszczących i stosujemy spalinowe agregaty wysokociśnieniowe o mocy 500-600 bar, wyposażone w podgrzewacze wody do 100°C. Dzięki temu osiągamy bardzo dobrze przygotowaną powierzchnię dachu do aplikacji farby metodą natryskową.

W naszej pracy wykorzystujemy wyłącznie najwyższej jakości farby rozpuszczalnikowe, które zapewniają trwałość i odporność powłoki. Malowanie odbywa się przy użyciu agregatu hydrodynamicznego bezpowietrznego, pod ciśnieniem, co gwarantuje równomierne i dokładne pokrycie blachy. Każdy dach malujemy w dwóch etapach, aby uzyskać odpowiedniej grubości powłoki.

Korzyści z malowania dachu blaszanego.

  • Skuteczna ochrona antykorozyjna (ponad 200 kolorów do wyboru z palety RAL)
  • Gładka, odświeżona powierzchnia – dach wygląda jak nowy
  • Wysoka odporność na działanie środków chemicznych
  • Możliwość dowolnej zmiany koloru dachu
  • Ochrona przed promieniowaniem UV
  • Trwałość koloru nawet do 20 lat
  • Powierzchnia łatwa do czyszczenia i konserwacji
  1. Ocena stanu technicznego dachu.
  2. Aplikacja środka powierzchniowo-czynnego z emulgatorami i inhibitorami korozji, który skutecznie usuwa zabrudzenia.
  3. Czyszczenie dachu gorącą wodą pod wysokim ciśnieniem (500-600 bar), które eliminuje luźne warstwy farby i utlenione powłoki oraz odtłuszcza powierzchnię.
  4. Usuwanie mechaniczne rdzy , zgorzeliny i korozji.
  5. Ochrona okien, kominów, koszów oraz innych elementów narażonych na kontakt z farbą.
  6. Zabezpieczenie ognisk korozji za pomocą farby podkładowej.
  7. Dwuetapowe malowanie agregatem hydrodynamicznym pod odpowiednim ciśnieniem, aż do osiągnięcia minimalnej grubości powłoki lakierniczej mierzonej w mikronach.
Scroll to Top